Informacja

W związku z nowelizacją Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że w ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że akceptują Państwo otrzymywanie cookies. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Informujemy, że ograniczenie stosowania plików cookies uniemożliwi korzystanie z funkcjonalności dostępnych w ramach niniejszej witryny. Więcej informacji w Polityce Plików Cookies.
Gabinety lekarskie
Gabinety kosmetyczne
Gabinety fryzjerskie
Nauka jazdy
Warsztaty

Opis systemu

Po przeczytaniu poniższego tekstu dowiesz się jak to działa z punktu widzenia końcowego Klienta oraz z punktu widzenia firmy, która posiada recepcję internetową. Dowiesz się również jakie korzyści płyną z wykorzystania Internetu jako systemu rejestracji Klientów.

Czym jest eRecepcja24?

Jest to system, który umożliwia rejestrację wizyt przez Internet. Typowo w wielu firmach terminy wizyt ustalane są telefonicznie i zapisywane w papierowym kalendarzyku. eRecepcja24 zmienia sposób podejścia do ustalania terminów wizyt, Klient może w domu, siedząc za biurkiem wybrać dogodny wolny termin i się na niego zapisać. Usługodawca nie potrzebuje tracić czasu na rozmowy telefoniczne i ciągłe przerywanie pracy. Kluczowe jest jednak to, że Klient otrzymuje narzędzie, które mu pozwala na łatwiejsze i przyjemniejsze umawianie wizyt czyli z Twojego punktu widzenia otrzymujesz większe grono zadowolonych Klientów.

System ten będzie za Ciebie wysyłał trochę informacji poprzez email. Całkowicie automatycznie poinformuje Klienta o takich zdarzeniach jak, rezerwacja terminu, anulowanie wizyty, przypomnienie o terminie itp. Ty będziesz się mógł zająć swoją pracą, resztę zrobi eRecepcja24.

Co widzi w systemie i co może końcowy Klient?

Końcowy Klient nie zobaczy żadnych nazwisk i innych danych osób, które są Twoimi Klientami. Końcowy Klient zobaczy listę wolnych terminów, na które może się zarejestrować oraz historię swoich rezerwacji. Będzie mógł wykonać następujące czynności:
  • Zarejestrować się na wizytę u Ciebie.
  • Zmienić swoje dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres email i numer telefonu).
  • Zmienić swoje hasło dostępu.
  • Wygenerować nowe hasło jeśli zapomniał poprzedniego.
  • Przeglądać historię swoich rezerwacji oraz dokonać anulowania zaplanowanej rezerwacji.
Dla Klienta to przede wszystkim wygoda i ograniczenie kosztów telefonicznych, to koniec długiego oczekiwania na połączenie telefoniczne z osobą, która umawia wizyty. Dla Klienta to również łatwość w doborze dogodnego terminu z możliwością spokojnego zastanowienia się nad możliwością dotarcia do Ciebie we wskazanym terminie. System dodatkowo będzie Twojemu Klientowi przypominał o zaplanowanych wizytach poprzez email lub jeśli zechcesz, to również poprzez SMS.

Co widzisz w systemie i co możesz Ty jako usługodawca?

Jako właściciel systemu masz spore uprawnienia pozwalające na zarządzanie systemem rejestracji. Aby poznać je wszystkie, przeglądnij proszę wersję demonstracyjną. Poniżej kilka kluczowych dla Ciebie informacji.
  • Nie masz jeszcze strony www? Już nie musisz wydawać dużych pieniędzy. Nasz system sprawdzi się również jako Twoja strona. Na rynku stworzenie dedykowanej strony www kosztuje typowo około 2000 PLN, zapomij o tym koszcie, od teraz on nie istnieje.
  • Chcesz przeglądnąć i wydrukować listę zarejestrowanych Klientów? Nie ma problemu, nasz system Ci to umożliwi.
  • Masz pracowników i każdy z nich pracuje w różnych godzinach? Dla każdego możesz ustalić godziny pracy by Klienci mogli się rejestrować na terminy możliwe do realizacji.
  • Chcesz napisać coś więcej na stronie o swoich pracownikach lub umieścić ich zdjęcia? Jest to tylko kwestia Twoje decyzji.
  • Różne usługi zajmują rózny czas? Zdefiniujesz listę usług z typowymi czasami ich trwania. Klient zarejestruje się na wizytę tylko wówczas, gdy dostępny czas będzie wystarczający do realizacji usługi.
  • Obawiasz się, że Klienci będą sobie robić żarty i będą się rejestrować na wizyty wiele razy i bez przemyślenia? Przy pierwszej rejestracji poprosimy Twojego Klienta o podanie numeru telefonu, na który wyślemy SMS z hasłem do 1-go logowania do systemu. To powstrzyma żartownisiów ponieważ nie będą już tak bardzo anonimowi.
  • Chcesz umieścić na stronie www informację o promocji? Zajmie Ci to kilka minut.
  • Chcesz wysłać informację do wszystkich Klientów? System Ci na to pozwoli.

Co zyskasz wprowadzając w Twojej firmie eRecepcję ?

Poniżej lista tylko kilku korzyści wynikających z wprowadzenia elektronicznego systemu rejestracji. Głównie od Ciebie jednak zależy jak skorzystasz z tego systemu. Jeśli rejestracja przez internet będzie przez Ciebie promowana wśród Klientów, to możesz o tym procesie zapomnieć... Będzie się to działo samo, bez Twojego udziału.
  • Dasz Klientom wygodny sposób rejestracji.
  • Usprawnisz komunikację pomiędzy Tobą a Twoimi Klientami w sposób zautomatyzowany.
  • Zmniejszysz obciążenie linii telefonicznej przez co ograniczysz koszty i tzw. przerywniki.
  • Otrzymasz system, dzięki któremu w łatwy sposób będzie można zarządzać terminami wizyt.
  • Wyeliminujesz pomyłki w rejestracji kilku Klientów na ten sam termin, system będzie za Ciebie tego pilnował.

Jakie trzeba spełnić wymagania by wprowadzić ten system?

Musisz spełnić kilka naprawdę prostych wymagań by uruchomić eRecepcję w swojej firmie:
  • Musisz mieć chęć do zmian, które są nieuniknione na przestrzeni najbliższych lat, podejmij to wyzwanie już teraz.
  • Musisz podjąć strategiczną analizę przyszłości Twojej firmy na tle konkurencji.
  • Potrzebny będzie komputer podłączony do Internetu.